уеб достъпен сайт български език английски език

Съседни


  1. Начало
  2. »
  3. Прием
  4. »
  5. Предходни кампании
  6. »
  7. КСК 2018 г.
  8. »
  9. Записване на новоприетите студенти

Записване на новоприетите студенти

 

  1. Прие­ти­те за сту­ден­ти се за­пи­сват в ПУ „Па­и­сий Хи­лен­дар­ски“ в определени срокове, как­то след­ва:

          ЗА ПРИЕТИТЕ НА ПЪР­ВО КЛА­СИ­РА­НЕ – от 11 до 13 ЮЛИ­ 2018 г. (включително);

          ЗА ПРИЕТИТЕ НА ВТОРО КЛА­СИ­РА­НЕ – от 18 до 20 ЮЛИ 2018 г. (включително);

          ЗА ПРИЕТИТЕ НА ТРЕТО КЛА­СИ­РА­НЕ – от 25 до 27 ЮЛИ 2018 г. (включително).

      За спе­циал­ност­та „Ак­тьор­ство за дра­ма­ти­чен те­а­тър“ кла­си­ра­не­то ще се обяви ден след обявя­ва­нето на ре­зул­та­ти­те през месец септември.

  1. Сту­ден­ти­те, прие­ти по пър­ва же­ла­на спе­циал­ност, след­ва да се за­пи­шат в ука­за­ния срок, в про­ти­вен слу­чай гу­бят пра­во на уча­стие в след­ва­щи­те кла­си­ра­ния. Записването става при инспектора по съответната специалност (https://uni-plovdiv.bg/pages/index/184/).
  2. Сту­ден­ти­те, прие­ти по вто­ра, тре­та и т.н. спе­циал­ност, желаещи да уча­с­тват в след­ва­що кла­си­ра­не, след­ва лично или чрез друго лице да по­да­дат де­кла­ра­ция по об­ра­зец при ин­спек­то­ра по спе­циал­ност­та, в коя­то са прие­ти до мо­мен­та. Декларации се подават за всяко следващо класиране  (второ, трето) в определения за съответното класиране срок за записване. Ако не ус­пеят да се кла­си­рат за по-пред­на­та же­ла­на спе­циал­ност, запаз­ват мя­сто­то си в спе­циал­ност­та, в коя­то са би­ли прие­ти. Ако бъдат приети в по-предна желана специалност, освобождават мястото си в тази от предходното класиране.
  1. Некласираните кандидати участват автоматично в следващото класиране и не подават декларации.
  2. Студентите, приети на трето класиране, следва да се запишат в указания срок, в противен случай губят придобитите студентски права.
  3. Прие­ти­те сту­ден­ти, ко­и­то не са се за­пи­са­ли в ПУ „Па­и­сий Хи­лен­дар­ски“ или не са по­да­ли де­кла­ра­ции за уча­стие в след­ва­що кла­си­ра­не, гу­бят при­до­би­ти­те сту­дент­ски пра­ва. Тех­ни­те ме­ста се обявя­ват за по­пъл­ва­не при след­ва­що­то кла­си­ра­не.
  4. Допълнително класиране (след трето) се прави, ако бъдат обявени незаети места. Неприетите кан­ди­дат-сту­ден­ти, ко­и­то же­лаят да уча­стват в раз­пре­де­ле­ние­то на тези ме­ста, за­дъл­жи­тел­но по­да­ват в Университетския информационен център мол­би по об­ра­зец до пред­се­да­те­ля на кан­ди­дат­сту­дент­ска­та кам­па­ния.

        Кандидат-студенти, не­по­да­ли­ мол­би, не уча­стват в раз­пре­де­ле­ние­то на не­за­ети­те ме­ста.

  1. Кандидат-студенти, успешно положили в годината на кандидатстване конкурсен изпит в други висши училища , които желаят да участват в разпределението на незаетите места, задължително подават плик-заявление и представят служебно заверено уверение за положен(и) изпит(и) и квитанция за платена такса за кандидатстване.
  2. При обявя­ва­не на до­пъл­ни­тел­ни из­пи­тни про­це­ду­ри кандидатите подават в Университетския информационен център необходимите документи (https://uni-plovdiv.bg/pages/index/1034/) и квитанция за внесена сума за кандидатстване.
  3. На кандидат-студенти, класирани и записани в специалност (форма на обучение), която не се попълва с определен от съответния факултет/филиал минимален брой студенти за настоящата учебна година, се предоставя възможност за записване в друга специалност (форма на обучение).
  4. Служебни бележки за оценки от кандидатстудентски изпити, проведени след редовната изпитна сесия (след 5 юли 2018 г.), не се издават. 

Прие­ти­те сту­ден­ти пред­ста­вят при за­пис­ва­не­то си след­ни­те до­ку­мен­ти:

  • диплома (оригинал) за средно образование и копие, като оригиналът се връща след проверка;
  • лична карта (паспорт), която след проверка се връща на кандидата;
  • четири снимки с формат 3,5/4,5 см;
  • квитанция за платена семестриална такса за обучение;
  • документ за владеене на български език, издаден от висше училище в Република България -  за чуждестранни граждани.

До­ку­мен­ти за за­пис­ва­не на но­ви сту­ден­ти (сту­дент­ска книж­ка, имен­ни­ци, уве­ре­ния) – по об­ра­зец на ПУ, ЗА­КУ­ПЕ­НИ СА­МО ОТ КНИ­ЖАР­НИ­ЦИ­ТЕ  ВЪТРЕ  В СГРА­ДИ­ТЕ НА УНИ­ВЕР­СИ­ТЕ­ТА!

ТАК­СИ ЗА ОБ­УЧЕ­НИЕ СЕ ВНА­СЯТ, КАК­ТО СЛЕД­ВА:

За спе­циал­но­сти­те, за­пис­ва­не­то в ко­и­то се из­върш­ва в Рек­то­ра­та: в бю­ро „При­ем так­си“, клон на „Уни­кре­дит Бул­банк“, пар­тер (вход от­към юж­на­та част на дво­ра).

За спе­циал­но­сти­те, за­пис­ва­не­то в ко­и­то се из­върш­ва в Но­ва­та сгра­да, так­си­те се вна­сят в Но­ва­та сгра­да – стая 123, бул. „Бъл­га­рия“ № 236.

Плащането на всички такси може да става и по банков път:
„Уникредит Булбанк“, клон „Батенберг“, гр. Пловдив,
Получател: Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“,
IBAN: BG33 UNCR 7527 3154 6320 00, UNCRBGSF
SWIFT BIC: UNCRBGSF

 При плащане по банков път задължително се посочват:

–      Основание: семестриална такса;

–      Трите имена и ЕГН на кандидат-студента;

–      Входящият номер при кандидатстването;

–      Специалността и формата на обучение, в която е приет към момента на записване.

При отписване от университета след започване на учебната година внесена семестриална такса не се възстановява.

 

Последна промяна на 17 Януари 2019
ПУ лого

ПУ "Паисий Хилендарски"

Ректорат, ул. "Цар Асен" 24

Централа: 032/261 261

Технически проблеми (български оператори): 0 700 20 008

Технически проблеми (чуждестранни оператори): +359 882 282 252

БУЛСТАТ: 000455457

PIC: 999848259

2020 - 2024 © Пловдивски университет "Паисий Хилендарски", Университетски информационен център, webmaster@uni-plovdiv.bg
скрол