Проекти
Международни проекти
- InnoChange: Driving Change, Capacity Building towards Innovative, Entrepreneurial Universities, HEI Initiative, 2021-2023
- Supporting and Implementing Plans for Gender Equality in Academia and Research, Horizon 2020, 2019-2022, 824544
- Focusing Education on Composability, Comprehensibility and Correctness of Working Software, No. 2017-1-SK01-KA203-035402
- An Adaptive Trust-based e-assessment System for Learning, Рамковата програма на ЕС за научни изследвания и иновации „Хоризонт 2020“, 2015-2018, H2020-ICT-2015/H2020-ICT-2015
- Дигитализация на икономиката в среда на Големи данни, 2018-2023, BG05М2ОР001-1.002-0002-С 01
- Future Education and Training in Computing: How to Support Learning at Anytime Anywhere (FETCH), 2013-2016, 539461-LLP-1-2013-1-BG-ERASMUS-ENW
- Joint Europeaa Bachelor Curriculum in Information Technology for Higher Education 2010, 2006-2009, 29298-IC-1-2005-1-AT-ERASMUS-PROGUC-2 BIT2010
- Европейската програма за обучение на он-лайн преподаватели, 2006-2007, Програма Учене през целия живот, Секторна програма Леонардо да Винчи: Eurotrainers
- Мрежа за оценяване на съдържание за е-обучение, 2006-2007, Програма Е-обучение: 2005-3872, 001-001, ELE-ELEB14, Fe-ConE
- e-Taster – short, free on-line courses – ″tasters″ - for multilingual, international delivery (SOCRATES-MINERVA), 2004-2006, 116684-CP-1-2004-1-HU-MINERVA-M
- University Teacher/student Exchange in the field of Computer Science (CEEPUS), 2001-2016, CEEPUS-H-0081
- MISSION – Multi-country Integrated System Support for Improved ODL Networking (SOCRATES-MINERVA), 2001-2003, 90389-CP-1-2001-1-MINERVA-HU
- BalkaNet - Design and Development of a Multilingual Balkan WordNet. Contract (FP5), 2000-2003, IST-2000 29388
- Establishment and Operation of the Regional Distance Education Study Centre in the University of Plovdiv (PHARE), 1998-1999, NCDE/98/8
- Rapid and In-Depth Introduction to Information Technology (PHARE), 1997-1999, ETF/97/VET/0077
Национални проекти
- Смарт технологии в образованието и дигитални компетенции, ДУЕкоС - BG-RRP-2.004-0001-C01, 2023-2026
- Интелигентен метод за адаптивно откриване на in silico знания и вземане на решения, базирани на анализ на потоци големи данни, за целите на научните изследвания, 2017-2019, ДН07/24
- Пловдивски електронен университет (ПеУ): национален еталон за провеждане на качествено е-обучение в системата на висшето образование, 2012-2014, BG051PO001-4.3.04-0064
- Стандартизиране и интегриране на разнотипни информационни и управленски университетски системи (СИРИУС), 2013-2014, BG051PO001-3.1.08-0041
- Многофункционален дигитален университетски архив: моделиране, създаване и споделяне, 2013-2014, НИ13-ФИФ009
- Повишаване на квалификацията на преподавателите във висшите училища, 2007-2013
- Автоматизирано генериране на метаданни за спецификации и стандарти на е-документи, 2009-2011, Д002-308
- Моделиране на учебните процеси и управление на проекти за е-обучение, 2006-2010, МИ-203
- Развитие на единна информационна образователна среда в България, 2008-2009
- Let’s Learn, Language Engineering Tools in Learning Environment: Applications, Research, Innovation, 2005-2007, Joint Bilateral Research Programme between Bulgaria and HELLENIC REPUBLIC, BG-19, National Scientific Fund
- Съвременни методи, средства и технологии в диагностиката, консултирането и обучението на лица с увреждания, 2005-2007, НФНИ
- Виртуална регионална мрежа на академическите библиотеки, 2002-2004, НФНИ
- Automated Development and Research of Linguistic and Conceptual Structures, 1994-1996, I 423/94, National Scientific Fund
- Tool systems for Linguistic and Conceptual Modelling, 1991-1993, I 20/91, National Scientific Fund
Университетски проекти
- Съвременни подходи и решения за успешна дигитална трансформация: Технологичен аспект, МУПД23-ФТФ-019
- Приложение на методи за анализ на големи данни във висшите училища, МУ21-ФТФ-018
- Интелигентен анализ на данни за подобряване на резултатите от обучението, МУ-ФТФ-001
- Акумулативни фреймови модели за извличане и агрегиране на данни за знания и процеси в обучението, МУ17-ФФ-023
- Методика за създаване и динамично обновяване на тестови единици и тестове с автоматизирано оценяване на тяхното качество, 2015-2016, МУ15-ФФИТ-001
- Концептуално и компютърно моделиране на методики и процедури за оценяване и акредитация (с приложение във висшето образование) – КОМПАС, 2011-2012, УАСОПКН 11 ФМИ 002/30.05.2011
- Мултимедийният архив. Теоретичен модел и приложения, 2010-2011
- Софтуерни решения за отдалечено разработване и управление на проекти, 2007-2008, ФНИ на ПУ
- Цифрово хранилище на културно-исторически обекти, 2007-2008, ФНИ на ПУ
- Електронна университетска библиотека, 2007-2008, ФНИ на ПУ
- Методи и средства за мобилно обучение, 2005-2006, ФНИ на ПУ
- Лингвистично моделиране в среда за виртуално обучение, 2003-2004, ФНИ на ПУ
- Проектиране, изграждане, развитие и тестване на новите методи и ресурси за дистанционно обучение във Филиала на ПУ"Паисий Хилендарски" в град Смолян, 2001-2003, ФНИ на ПУ
- Концептуално моделиране на виртуална среда за обучение, 2000-2001, ФНИ на ПУ
Последна промяна на 26 Май 2024